Apmeklētājiem elektronikā 2024

Rezervējiet savu laiku tūlīt!

Viss, kas nepieciešams, ir daži klikšķi, lai rezervētu savu vietu un iegūtu kabīnes biļeti

C5 Hall 220 kabīne

Iepriekšēja reģistrācija

Apmeklētājiem elektronikā 2024
Jūs visi reģistrējaties! Paldies, ka norunājāt tikšanos!
Kad būsim pārbaudījis jūsu rezervāciju, mēs jums nosūtīsim kabīnes biļetes pa e -pastu.
Mājas > Jaunumi > Automašīnu ražotāji sadedzina līdzekļus mikroshēmu ražošanai, 5 nm attīstības izmaksām sasniedzot līdz 3,9 miljardiem juaņu
RFQs/pasūtījums (0)
Latviešu
Latviešu

Automašīnu ražotāji sadedzina līdzekļus mikroshēmu ražošanai, 5 nm attīstības izmaksām sasniedzot līdz 3,9 miljardiem juaņu


Jaunais mājas automašīnu ražošanas spēks "Weixiaoli" aktīvi attīsta pašattīstības inteliģentās braukšanas mikroshēmas.Nesen tika ziņots, ka NIO pašattīstītais inteliģentās braukšanas mikroshēmas "Shenji NX9031" ir izvadīta, un iekšējie pārstāvji atklāja, ka "tas šobrīd tiek pārbaudīts".Saskaņā ar plānu Shenji 9031 vispirms tiks uzstādīts uz NIO flagmana sedana ET9 2025. gada pirmajā ceturksnī.

Turklāt Baidu "Apollo Go" nesen aizdedzināja automašīnu, kas neveicina traku bez vadītājiem, un AI Chip Kunlun mikroshēma aiz tā tiek baumots, ka to ražo vismodernākā lietuve, nevis Samsung.

Nozares iekšējie pārstāvji ir atklājuši, ka viedo braukšanas mikroshēmu ražošana ietver vairākus galvenos posmus, piemēram, mikroshēmu dizainu, fiziskā slāņa dizainu, ražošanas sagatavošanu, mikroshēmu izgatavošanu, testēšanu un validāciju.Pēc mikroshēmas ražošanas tai ir jāveic arī pārbaude un pārbaude, kas ir milzīga darba slodze.Tāpēc papildus pašas automašīnu rūpnīcas komandai tā arī paļausies uz ASIC un Vafer lietuvju sadarbību.

Izmantojot Tesla FSD mikroshēmu kā piemēru, pirmā mikroshēmas montāža tika pabeigta 2017. gada beigās, bet tikai 2019. gada martā to sāka uzstādīt, kura laikā tai tika veiktas vairākas modifikācijas un testi.Turklāt nesen Baidu's Apollo Go izmanto otrās paaudzes Kunlun kodolu pašattīstītās AI mikroshēmā, kas arī daudzus gadus ir pārbaudīta un modificēta.

Pirmās divas Kunlun mikroshēmu paaudzes tika uzceltas ar Samsung Wafer lietuves palīdzību, kas ražota attiecīgi 14 un 7nm;Tomēr likumīgais pārstāvis atklāja, ka nākamās paaudzes 5-nanometru mikroshēmas tiks ražotas ar tehnoloģiski progresīvāko vafeļu lietuvju ražotāju palīdzību.Ideāla automašīnas ADAS mikroshēmu pārvalda Shixin KY un ražo, izmantojot N5A uzlaboto procesu.

Ziņojumā teikts, ka vidējās pašattīstīto inteliģentu braukšanas mikroshēmu attīstības izmaksas ir ārkārtīgi augstas.Izņemot 7nm Kunlun mikroshēmu kā piemēru, attīstības izmaksas sasniedza 297 miljonus ASV dolāru (2,16 miljardus juaņu).5nm ideālā ADAS, General Cruise un Nio Shenji NX9031 attīstības izmaksas sasniedza 540 miljonus ASV dolāru (3,928 miljardus juaņu).

Saskaņā ar iepriekšējiem ziņojumiem papildus NIO, Xiaopeng arī paātrina savu inteliģento braukšanas mikroshēmu attīstību.Saskaņā ar ziņojumiem, Xiaopeng Motors pašattīstītā viedā braukšanas mikroshēma ir nosūtīta mikroshēmu ražošanai, un paredzams, ka tā atgriezīsies augustā.Xiaopeng kopš 2020. gada veido mikroshēmu komandu, un daži nozares iekšējie pārstāvji saka, ka Xiaopeng inteliģentās braukšanas mikroshēmas mikroshēmas ražošanas temps ir līdzīgs NIO.

Runājot par pašattīstītajām mikroshēmām, ideālais izkārtojuma laiks ir salīdzinoši vēls, taču tajā pašā laikā palielinās arī ieguldījumi, ar mikroshēmas projekta koda nosaukumu "Schumacher".Saskaņā ar informētiem avotiem, "Šūmahers" arī gada laikā pabeigs ražošanu, lai sasniegtu vairāk sasniegumu inteliģentās braukšanas jomā.

Izvēlēties valodu

Noklikšķiniet uz vietas, lai izietu